utorok 14. augusta 2012

Momentka z tréningu

Dnes som mala nabitý deň, napriek tomu som si čas na tréning našla. Ráno "trištvrtehoďka" vo fitku a večer rekreačné 3 kilometre. K tomu ešte 2-3 cviky s vlastnou váhou, aby som nevyšla z cviku a plnohodnotne strávený deň sa môže skončiť :)



Mimochodom cvik na druhej fotke (príťahy kolien v podpore ležmo) veľmi účinne zapája viaceré svalové skupiny a ja osobne ho využívam najmä na precvičenie brušných svalov. Počiatočná pozícia je podpor ležmo, dlane máme pod ramenami, vedome spevníme celý trup. S výdychom pritiahneme jedno koleno čo najbližšie k hrudníku a zároveň sa snažíme dotknúť kolena čelom. Vrátime nohu do východiskovej pozície a zopakujeme na opačnú stranu. Celý pohyb robíme plynulo, ale zároveň pomaly. Veeeeľmi pomaly. Ja si dávam 3 kolá po 20 opakovaní.

Na úvodnom foto východisková pozícia pre klik, 2 kolá po 10 opakovaní, na záver izometrická kontrakcia.

P.S. Fotila som sa sama, keďže sa nenašiel žiadny sparing partner, takže ospravedlňte kvalitu i kvantitu :) A čo vy, už máte svoj dnešný tréning za sebou?



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára